Usein kysytyt kysymykset
Valitettavasti emme tällä hetkellä pysty järjestämään niin, että asiakaspalveluun olisi myös puhelinnumero. Asiakaspalvelumme auttaa teitä sähköpostitse.
Tilaus lähtee varastoltamme matkaan 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Pyrimme kuitenkin siihen, että tilaukset lähtevät matkaan viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
Jos tuotteelle on ilmoitettu varastosaldo (Esimerkiksi tuotteessa lukee ”Varastossamme yli 10 kpl”) tarkoittaa tämä sitä, että tuotetta on varastossa, ja se on näin ollen tilattavissa. Jos jonkin tuotteen varasto loppuu lisäämme tietoihin arvioidun saapumisajan, ja uuden erän saavuttua tieto joskus unohtuu ottaa pois.
Valitettavasti ei. Tähän olemme päätyneet siksi, että erissä saattaa olla eroja, jolloin edellisen erän tiedot eivät täsmää uuden erän kanssa.
Annamme tilauksiin pidennetyn 30 päivän vaihto ja palautusoikeuden. Katso täältä palautuksen tarkemmat ohjeet.
Jos tilauksen tekemisessä ilmenee ongelmia, esimerkiksi maksu ei mene läpi, ole meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@valaisinmarket.fi.
ValaisinMarket ei toteuta muutostöitä tuotteisiin.